Доставка і оплата

Детальна інформація про можливості доставки вашого замовлення, а також його оплату ми підготували для вас у цьому розділі.

Доставка

Доставка замовлень у нашому оптовому інтернет-магазині Belany.ua

здійснюється наступними транспортними компаніями:

Нова пошта, Делівері. Доставка оплачується клієнтом при отриманні товару на відділенні транспортної компанії. Доставка здійснюється протягом 1-5 днів залежно від населеного пункту. (точну інформацію уточнюйте у транспортної компанії).

Доставка транспортною компанією Делівері здійснюються на замовлення понад 3000 грн.

Так само можливе самовивезення замовлення з нашого складу в Одесі 7км за попередньою домовленістю.

Увага! Надсилання Новою Поштою - забрати замовлення необхідно протягом 5 робочих днів, після закінчення 5 днів посилка автоматично повернеться відправнику.

Оплата

Можливі шість способів оплати вашого замовлення:

(мінімальне замовлення: 1000 гривень)

  • Оплата 100 % на картку MonoBank Комісія Monobank на MonoBank без відсотків
  • Оплата 100 % на картку Приват Банк Комісія переказу складає 0.5% вже додана у суму в реквізитах
  • cОплата при отриманні Передплата 10% (тільки Нова пошта) (звертаємо Вашу увагу на те, що транспортною компанією стягується плата та відсоток за грошовий переказ)
  • Готівкою Також ви можете оплатити замовлення готівкою при самовивезенні з нашого складу в Одесі 7км за попередньою домовленістю.
  • Доставка по Одесі По п'ятницях - замовлення від 2000грн
  • Безготівка Оплата за безготівковим розрахунком. Р/Р ФОП платник єдиного податку
  • Робочі дні магазину: з Пн, Вт, Ср, Чт, Cб , Нд - 6:00 до 14:00 (П'ятниця - вихідний)
  • Розклад відправок: Пн, Вт, Ср, Чт, Пт до 13 :00. (субота до 12:00)
  • Відправлення замовлення: Замовлення оплачені після 13:00 (зб. до 12 :00) відправляються наступного робочого дня
  • Спосіб оплати: Гроші заходять на рахунок від 3 хвилин до 6 годин залежно від банку відправника, ПриватБанк -> Приватбанк гроші заходить до 60 хвилин. Вибирайте спосіб оплати зручний для Вас.
  • Обробка замовлень Замовлення можуть оброблятися від 2 до 72 годин. Замовлення можуть бути оброблені без дзвінка, слідкуйте за SMS-повідомленнями.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Питання щодо нестачі товару розглядаються протягом 2 (двох) днів

з моменту отримання посилки

  • Замінити або повернути товар можна протягом 14 днів Якщо інший термін попередньо не погоджений та не зазначений в описі придбаного товару
  • Товар не підлягає обміну і поверненню якщо Не вказано дефект/причину повернення, втрачено упаковку або комплектацію, упаковку обклеєно скотчем/цінниками або має сторонні написи, виявлено сліди значної експлуатації або механічні пошкодження.

Як відбувається процес

Для того щоб ми забрали посилку та здійснили повернення/обмін, повідомте нам наступну інформацію на Viber +38 (068) 623-15-88:

  • 1) номер замовлення на підставі якого ми надіслали товар
  • 2) номер посилки, яка їде до нас із поверненням
  • 3) вкажіть причину повернення/опишіть дефект
  • 4) вкажіть вимогу (повернути кошти, замінити товар і відправити на зворотну адресу або вкажіть нову)